Goodbye India!

Moja przygoda na rok 2013 z Indiami zakończyła się… Ale na pewno nie zakończyły się moje znajomości z ludźmi, których tam poznałam. Niesamowita radość, pozytywna energia i humor towarzyszyły mi właśnie dzięki nim. Nie zabrakło śmiesznych sytuacji, które do dziś wspominam, kiedy opowiadam co mnie spotkało tam… tysiące kilometrów od domu.

My journey in 2013 with India ended up … But hopefully not ended my relationship with the people that I met there. Incredible joy, positive energy and humor were with me because of them. There were plenty of funny situations that I remember to this day, whenever I tell everyone what happened to me there … thousands of miles from home.

Obrazek  Obrazek

  W podróży czy w pracy… Wsparcie, zrozumienie, dobra rada, ciekawość…

In traveling or at work … support, understanding, good advice, curiosity …

Obrazek  Obrazek

Dzięki tym ludziom czułam się bezpiecznie i mogłam liczyć na pomocną dłoń, kiedy nie do końca było tak dobrze…

Thanks to these people I felt safe and I could count on a helping hand when it was not as good …Obrazek Obrazek

Często stawałam za i przed obiektywem…

Often I stand behind and in front of the camera …

Obrazek Obrazek

Mniejsi i więksi zawsze zagadywali…

Smaller and bigger always try to talk …

Obrazek Obrazek

Poznałam kulturę, sztukę… i precyzyjność z jaką są wstanie coś stworzyć 🙂

I got to know the culture, art … and the precision with which they are able to create something 🙂Obrazek Obrazek

Nie żałuję, że się zdecydowałam!

I do not regret that I have decided!

Coś się kończy, coś się zaczyna… Po półrocznym pobycie czas spakować walizki, złapać bilet w rękę i w drogę… Ale nie tak szybko do domku… Do Polski… Teraz czas na tak bardzo wymarzoną już od czasów TVN-owskiego Agenta – gdzie nakręcono w 2001 roku pierwszy polski reality show (edycje tą wygrał Bartosz Arłukowicz, obecny minister zdrowia) – czas do Sewili.

Something ends, something begins … After a six-month stay time to pack my bags, grab a ticket in hand and go … But not so fast to the home … To Poland … Now is the time for realize a dream… To go to Seville.

Obrazek

Categories: Moja historia | Tagi: , , | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

