Indie na talerzu

Kuchnia Indusow jest bogata w zapachy, kolory, przyprawy. Zamieszkujacy tu ludzie stanowia ogromny mix kulturowy, religijny, narodowosciowy. Mowia w roznych jezykach… Takie spoleczenstwo nie moze posiadac nudnej kuchni. Zwyczaje i upodobania hindusow, muzulmanow, sikhow, zydow, chrzescijan sprawilo ze odnalezc tu mozna odmienne kuchnie, ktore jednak przeplataja sie w smakach i metodach przyzadzania miesa, ryzu, warzyw. Sztuka kulinarna przekazywana z pokolenia na pokolenie sprawila ze wypracowane przez lata proporcje sa niemal idealne. A potrawy podawane na stol znikaja rownie szybko. Moim faworytem jest paneer. Ser, podawany na tysiace sposobow. Chyba nigdy mi sie nie znudzi:)

Obrazek

Obrazek

omlet z chlebem

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kiedy mam juz dosc smazonego. W kuchni kruluja ziemniaki, pomidory i cebula!

Obrazek

Obrazek

Czym chata bogata…. w sumie nie wiem co jadlam, wiem ze bylo na ostro i z jajkiem 🙂

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Banany z granatami. Bardziej poetycko banany na pierzynce z granatow…

Obrazek

ObrazekUliczne jedzenie. Wegetariansko. Ostro. Pysznie.

Obrazek

ObrazekPaneer masala i kurczak po 3 miesiacach powedrowal na moj talerz.

Obrazek

ObrazekWaniliowy i czekoladowy sheik.  Dobry start na poczatek dnia!

Obrazek

Wegeratianskie kotlety z warzywami

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Anyz serwowany do rachunku

Obrazek

Rano pusto… wieczorem potrzebna rezerwacja stolika…

Obrazek

Moja inwencja tworcza… zupa mus z marchewki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Reklamy
Categories: Moja historia | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Indie na talerzu

  1. Laska! Muszę pojechać do Indii – to wszystko wyglada oblednie!! I widoki i jedzonko… ech = mniam mniam! 3maj sie tamcieplo, caluje z lotniska Heathrow London! :*

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Blog na WordPress.com.

%d blogerów lubi to: