Kobiety weźcie się do roboty!

 

„Kobiety weźcie się do roboty”!

Mam za miękkie serce, a tyłek nie jest adekwatnie twardy. Boli za każdym razem kiedy zaufam, a później dostaję nauczkę, że nie warto. Jeszcze się tego nie nauczyłam – bycia wyrafinowanym sk*****lem. Cytowałam słowa mojego ex szefa – tylko tak coś osiągniesz. Nie uwierzyłam. Dalej jestem pokorna, pytam, słucham ludzi, czytam. Czasem podejmuję decyzję, przy których tracę pieniądze, czasem nazywam to inwestycją długoterminową, a czasem zarabiam. To wszystko powoduje, że zaistnieje na rynku. Wiem, że nie jestem odosobnionym przykładem.

Wszystko się zmienia. To jest wielkie wyzwanie i talent adoptować się do coraz to różnych sytuacji. Jeśli coś się nie udaje, kombinuj dalej. Próbuj. Otwieraj nowe drzwi. Nie pal mostów. Płacz i odbijaj się od dna. Ucz się na błędach, a najlepiej na błędach innych. Myśl. Będzie ciężko – ale jaka satysfakcja, gdy ci się uda! Gdy pokonasz własne słabości!

Mistrzowie potrzebują 1000 godzin do osiągnięcia perfekcji. Wspaniali sportowcy nie wygrali, tylko dlatego, że mają szczęście. To są godziny, miesiące, lata pracy! Tak samo i ty. Krok po kroku, uporczywie do celu, bądź przykładem że można i da się!

Gdzie znaleźć motywację? Poszukaj ją u ludzi ze środowiska, gdzie chcesz się odnaleźć. W stowarzyszeniach, w klubach, w magazynach, forach. Tam gdzie czujesz, że myślicie podobnie. Bądź aktywna i działaj. Stworzysz wtedy okazję do dzielenia się swoimi doświadczeniami i dyskusji, co korzystnie wpłynie na przyswajanie wiedzy i tworzenie nowych pomysłów na przyszłość!

Odkryj w sobie faktor X. Tak po prostu.

 

Categories: life-coaching | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

