LET’S DO IT !

W życiu nic nie jest tak pewne jak zmiana… Kształtowały mnie podróże, ludzie, praca jaką wykonuję. I co najważniejsze niczego nie żałuję. Mimo, że wiele rzeczy zrobiłabym dziś inaczej, szybciej, z dystansem lub z jeszcze większą spontanicznością. Ale na ten czas, kiedy je podejmowałam, były one najlepsze. To właśnie dzięki tej drodze jaką przeszłam, jestem tu gdzie jestem i robię to co robię 🙂

W szukając pracy za granicą, usłyszałam o Aiesecu. Międzynarodowej organizacji studenckiej, która między innymi pomaga w zdobyciu praktyk choćby w najbardziej egzotycznych zakątkach na ziemi.

Mi zamarzyła się początkowo Malezja, później była już Ameryka środkowa- Panama i Kostaryka, w międzyczasie staram się o Szwajcarię. A udało mi się dostać na projekt organizowany na Sycylii. 1,5 miesiąca na słonecznej wyspie minie szybciutko, więc w dalszym ciągu walczę o półroczny wyjazd, by zdobyć nie tylko doświadczenie ale i poznać ludzi, kuchnie i zwyczaje.

Dlatego postanowiłam znaleźć kawałek miejsca w internecie i opowiadać o podróżach, przedsięwzięciach, poznanych osobach, udanych pomysłach i troszkę o potknięciach dzięki którym wiem, że nogi będzie trzeba podnosić jeszcze wyżej!

Image

Categories: Moja historia | Tagi: , , , | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

